Tanvaldské zhlaví stanice Dolní Polubný s ozubnicovou výhybkou
a současný stav.
Kořenovské zhlaví stanice Dolný Polubný s ozubnicovými
výhybkami a současný stav.
Tyto ozubnicové výhybky jsou již sešrotovány; ta vzdálenější je odstraněna
zcela, ta bližší je nahrazena výhybkou adhesní a ozubnice začíná až u
sklonovníku.
Portál tunelu za přemostěním Jizery na pohlednici z roku 1911...
... a tentýž portál na force z 24.5.1998
Výjezd z příchovického tunelu v roce 1942 na fotce pana Carla
Bellingrodta.
... a tentýž
výjezd v roce 1998 s 743.002.
M240.0 na tomtéž místě v létech sedmdesátých
...a
810.470 tamtéž na fotce pan R.Hippmanna
Kořenov - zastávka v roce 1940 ...
... a Kořenov - zastávka 28.9.1997
Zimní snímky zastávky Kořenov-zastávka pocházejí ze
Železničáře ročník 1983. Letní snímek zdevastované zastávky
byl pořízen u příležitosti slavnostních jízd ke 100. výročí
zubačky dne 5.7.2002.
V roce 2004 zbyla ze zastávky jenom betonová základní deska.
V dolném Polubném byla nejenom možnost křižování, ale připojovaly
se zde i vlečkové koleje.
Vlak odjíždějící směrem na Tanvald kolem roku 1910.
... a v roce 1998 (Foto T.Hartman)
...a vlak v Dolním Polubném odjíždějící do Kořenova
9.3.2002
Začátek ozubnicové tratě Tisovec - Hronská Polhora
před r.1918 (archiv Železáren Podbrezová)