Přehledná tabulka
Technické parametry
Řada |
Uvedena do provozu |
trať |
foto |
schema |
69 |
1891 |
Erzbergbahn
Eisenerz - Vordenberg |
 |
|
97.2 |
C1 2x m2 t |
41M |
1896 |
Tisovec - Hronská Polhora |
 |
 |
403.5 |
D2' 2x m2 t |
169 |
1902 |
Tanvald - Kořenov |
 |
 |
404.0 |
D1' 2x m2 t |
40 |
1911 |
Hatseg - Caransebes |
 |
 |
40D |
1'D1' 2x m2 t |
269 |
1912 |
Erzbergbahn
Eisenerz - Vordenberg |
 |
|
197.3 |
F 2x m2 t |
97.4 |
1941/42 |
Erzbergbahn
Eisenerz - Vordenberg |
 |
 |
297.4 |
1F1 2x p2 t |
T426.0
715 |
1961 |
Tisovec - Hronská Polhora |
 |
 |
T426.0 |
1962 |
Tanvald - Kořenov |
2085.01 |
1963 |
Erzbergbahn
Eisenerz - Vordenberg |
D |
Přehledná tabulka
Technické parametry
Řada |
|
69 |
41M |
169 |
40 |
269 |
97.4 |
Po přeznačení |
|
97.2 |
403.5 |
404.0 |
40D |
197.3 |
297.4 |
Čísla |
|
69.01-18 |
403.501-004 |
404.001-003 |
40.001-007D |
269.01-03 |
97.401-402 |
zařazení do služby |
|
1891-1908 |
1896-1900 |
1902 |
1911 |
1912 |
1941/42 |
Charakteristika |
|
C1 n2-zzt |
D2' 2x m2 t |
D1' 2x m2 t |
1'D1' |
F n2-zzt |
1F1 h2-zzt |
Délka přes nárazníky |
mm |
10579 |
11739 |
11299 |
11376 |
12455 |
14800 |
Achsstand |
mm |
5000 |
7900 |
6650 |
|
6800 |
11450 |
Průměr válců |
|
Adhesní stroj |
mm |
460 |
500 |
500 |
500 |
570 |
610 |
Ozubnicový stroj |
mm |
420 |
420 |
420 |
420 |
420 |
400 |
Zdvih pístu |
|
Adhesní stroj |
mm |
500 |
500 |
500 |
660 |
520 |
520 |
Ozubnicový stroj |
mm |
450 |
450 |
450 |
|
450 |
500 |
Průměr hnacích kol |
|
Adhesní stroj |
mm |
1070 |
1050 |
1050 |
1050 |
1070 |
1050 |
Ozubnicový stroj |
mm |
688 |
688 |
688 |
|
688 |
688 |
Průměr běhounů |
mm |
750 |
730 |
730 |
770 |
- |
750 |
Přetlak páry |
kg/cm2 |
11 |
12 |
12 |
13 |
13 |
16 |
Počet trubek |
|
280 |
|
237 |
250 |
Počet přehřívačévých trubek |
- |
|
- |
34 |
Délka trubek |
mm |
3515 |
|
4850 |
5200 |
Výhřevná plocha |
|
Topeniště |
m2 |
9,14 |
|
11,5 |
15,7 |
Na straně vody |
m2 |
122,5 |
165,8 |
165,8 |
165,8 |
165,7 |
195,2 |
Přehřívače |
m2 |
- |
- |
- |
52,8 |
- |
72,5 |
Roštová plocha |
m2 |
2,1 |
2,4 |
2,4 |
2,4 |
3,3 |
3,9 |
Váha lokomotivy prázdné |
t |
44,8 |
|
71,6 |
103,8 |
Váha lokomotivy ve službě |
t |
62,3 |
53,5 |
66,4 |
48,1 |
88 |
125 |
Adhesní váha |
t |
47,3 |
53,5 |
54 |
|
88 |
98 |
Uhlí |
t/m3 |
1,8/3,2t* |
3,2m3 |
1,7m3 |
3m3 |
2,8t |
3,5t |
Objem vodojemu |
m3 |
6,5/8,5* |
7,2 |
5 |
6 |
7 |
9,2 |
Maximální rychlost |
|
Adhesní provoz |
km/h |
30 |
25 |
25 |
40 |
30 |
30 |
Ozubnicový provoz |
km/h |
15 |
15 |
15 |
10? |
15 |
25 |
*po přestavbě |
|
Přehledná tabulka
Technické parametry
|