|
404.001 |
404.002 |
404.003 |
vyrobeny 1901 pro RTGE |
|
|
|
výrobní číslo |
1470 |
1471 |
1472 |
číslo a jméno |
21G Dessendorf |
22G Ignatz Ginzkey |
23G Polaun |
1902 převzaty K.k.St.B. |
6950 |
6951 |
6951 |
1905 přidělena čísla |
169.50 |
169.51 |
169.52 |
1909 |
namontováno odsávací zařízení pro jízdu v tunelech |
1918 |
převzaty ČSD |
1919 - 1921 |
záskok v Tisovci |
|
|
1925 přečíslovány |
404.001 |
404.002 |
404.003 |
1935 |
|
|
rekonstrukce odsávání |
1935 |
Náhrada sací brzdy za tlakovou (brzdič Škoda N/O) |
1939 |
převzaty DRG |
1939 přečíslovány |
97.601 |
97.602 |
97.603 |
|
odebrání nasávacího zařízení, zvětšení uhláku |
1945 |
opět u ČSD s původními řadovými čísly (404.001 - 003) |
1956 |
|
výměna bloku válců,
pístová šoupátka,
vyrovnávače tlaků |
|
1958-1962 |
rekonstrukce trati, pravidelná doprava zastavena |
1960 |
zrušena, vytápěcí kotel |
|
|
1962 |
Dodání nových T426.002 a T426.004 |
|
Předisponování T426.001 a T426.003 z Tisovce |
1963 |
Textilana Františkov
jako vytápěcí kotel |
vytápěcí kotel Vojany |
|
1965 |
zrušena a rozložena v kovošrotu
Česká Lípa |
návrat do Čech, zrušena a rozložena v kovošrotu
Česká Lípa |
odstavena z provozu |
1966 |
|
|
Vlastivědné muzeum v Nymburce
deponována ŽOS Česká Lípa |
1970 |
|
|
NTM Praha |
1977 |
|
|
Dokončena oprava v ŽOS Česká Lípa |
1992 |
|
|
Neprovozní ... |