Meeting 2010
contents.gif (1846 bytes)
O úroveň výše (up) Wrecked engine II Wrecked engine III The resolution Nulový grafikon In the operation ,again! 100 years The DMU traction tests, May 10th 2006 The fate of the M240 Meeting 2010
Traffic info To Jelenia Gora! ...and back Warning Stop! Free way Harrachov

Traffic renewed after 65 years.

From Korenov to Szklarska Poreba with the direct passenger train!

After long 65 years, the dream of Korenov cog railway fans becoms true: in August 28th, the regular railway transport between (Korenov -) Harrachov - Szklarska Poreba begun! Why am I writing August 28th, when the official start was already in August 3rd? Well, the official transport opening took place in August 3rd, but no regular transport occured... According to well informed people, still in August 27th was not clear, if the transport is possible. In the August 27th afternoon the decision was made: transport can start!

Očekávaný vlak ze Szklarskej Poreby přijíždí.<br>28.8.2010 10:44:0028.8.2010 10:44:24Jedna výhybka a 2 koleje jsou pro pohraniční stanici pohříchu málo!<br>28.8.2010 10:45:56Vlak připraven k odjezdu. Nekonaly se žádné oficiality (trať přece již fungovala od 3.7.! - papírově), ale přišla alespoň televize. Prima.<br>28.8.2010 10:48:10Konečně! Odjezd! Trať je upravena k nepoznání za podpory unijních dotací.<br>28.8.2010 10:56:30
Průvodčí Viamontu se ruče ujímá svého díla (času nemá nazbyt) a pan inspektor (v pozadí) se opět může ptát: 'Která k... mě zase vyfotila?!' Tož promiňte... zase náhoda. Ale jsou v tom i jiní... (poznáte?)<br>28.8.2010 10:57:00Blížíme s k bývalé zastávce Jakuszyce - bieg Piastów (nyní zrušena). V květnu 2009 se zde válely stohy vytrhaných kolejnic s ocelovými pražci. Docela mne tehdy zamrazilo, co kdyby to tak zůstalo... (Na fotografování, žel, nebylo ani pomyšlení)<br>28.8.2010 11:00:40Při pohledu na krásně upravenou novou trať se ani nechce věřit, že v těchto místech došlo k nehodě mimořádného vlaku vinou špatné (žádné) údržby trati.<br>28.8.2010 11:01:42To  bylo před 8 lety: první 810-tka mimořádného vlaku přišla vinou panelu v průjezdním obrysu o kohout na vzduchojemu brzdy.<br>5.7.2002Szklarska Poreba: Na vlak z Harrachova čeká  osobák do Jeleniej Góry vedený SU42<br>28.8.2010 11:24:44
Motorový vůz připraven na cestu zpět do Kořenova. My však pokračujeme do Jeleniej Góry.<br>28.8.2010 11:36:2628.8.2010 14:57:4428.8.2010 15:07:38