404.0
contents.gif (1846 bytes)
O úroveň výše (up) 404.0 T426.0 T466.3 854

  404.001 404.002 404.003
vyrobeny 1901 pro RTGE      
výrobní číslo 1470 1471 1472
číslo a jméno 21G Dessendorf 22G Ignatz Ginzkey 23G Polaun
1902 převzaty K.k.St.B. 6950 6951 6951
1905 přidělena čísla 169.50 169.51 169.52
1909 namontováno odsávací zařízení pro jízdu v tunelech
1918 převzaty ČSD
1919 - 1921 záskok v Tisovci    
1925 přečíslovány 404.001 404.002 404.003
1935     rekonstrukce odsávání
1935 Náhrada sací brzdy za tlakovou (brzdič Škoda N/O)
1939 převzaty DRG
1939 přečíslovány 97.601 97.602 97.603
  odebrání nasávacího zařízení, zvětšení uhláku
1945 opět u ČSD s původními řadovými čísly (404.001 - 003)
1956   výměna bloku válců,
pístová šoupátka,
vyrovnávače tlaků
 
1958-1962 rekonstrukce trati, pravidelná doprava zastavena
1960 zrušena, vytápěcí kotel    
1962 Dodání nových T426.002 a T426.004
  Předisponování T426.001 a T426.003 z Tisovce
1963 Textilana Františkov
jako vytápěcí kotel
vytápěcí kotel Vojany  
1965 zrušena a rozložena v kovošrotu
Česká Lípa
návrat do Čech, zrušena a rozložena v kovošrotu
Česká Lípa
odstavena z provozu
1966     Vlastivědné muzeum v Nymburce
deponována ŽOS Česká Lípa
1970     NTM Praha
1977     Dokončena oprava v ŽOS Česká Lípa
1992     Neprovozní ...

Bokorys lokomotivy 404.0 z posledních let provozu. Kreslil  J.Rachota, převzato y publikace Lokomotivy řady 404.0 od Ing.R.Frimla, vydal NADAS 1992